Najczęściej zadawane pytania

Czy w konkursie mogę zgłosić więcej niż jedną pracę?

Niestety nie, w konkursie można wziąć udział tylko raz.

Czy mogę wziąć udział w konkursie ponownie, jeśli moja poprzednia praca została odrzucona?

Tak, oczywiście.

Kiedy i w jaki sposób zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej?

W ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu, przedstawiciel Organizatora skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z każdym Zwycięzcą konkursu.

W jaki sposób mogę odebrać nagrodę?

Nagrodę można odebrać w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Organizatora konkursu. Nagroda może zostać również wysłana do Zwycięzcy przesyłką kurierską na wskazany przez Zwycięzcę adres. Nagrodę należy odebrać osobiście.

Gdzie mogę wykorzystać wygrany bon?

Szczegółowe informacje dotyczące punktów sprzedaży, w których można wykorzystać Bon znajdują się na odwrocie każdego Bonu. Bon Wakacyjny występuje w dwóch wersjach: „Wariant A" – bon można zrealizować we wszystkich salonach firmowych ITAKI, sklepie internetowym, oraz całej sieci sprzedaży agencyjnej B.P. ITAKA „Wariant B" – bon można zrealizować w wybranych salonach ITAKI oraz sklepie internetowym www.itaka.pl.

Cena wybranej przeze mnie oferty jest wyższa niż wartość wygranego bonu – czy mogę dopłacić?

Tak, dopłaty można dokonać gotówką, kartą, przelewem lub kolejnym Bonem.

Cena wybranej przeze mnie oferty jest niższa od wartości wygranego bonu - czy dostanę zwrot?

W przypadku, gdy kwota rezerwacji jest niższa niż wartość Bonu nie ma możliwości zwrotu gotówki. Można dokupić dodatkowe świadczenia podnoszące standard wyjazdu (np. widok na morze, wyższy standard pokoju, wyższe ubezpieczenie) lub opłacić kolejną rezerwację (musi być założona w tym samym dniu i tym samym biurze).